Известие

Collapse
No announcement yet.

Горивен филтър 1.8TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Горивен филтър 1.8TS

    Такъв няма! Има цедка, намираща се под горивната помпа в резервоара. Сваляш помпата, разглабяш, сваляш цедката и я измиваш. Тя е много фина и се затлачва. Но е чанч. Свалят се задните седалки и т.н. Не е за всеки работа, но е по-добре отколкото да купиш нова помпа, защото само цедка не се продава. Труда си го оценявам на до 100лв. и отнема около 1.5 часа спокойна сръткава работа
    Това е за Alfa 156 1.8TS 2001г.

  • #2
    Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
    Такъв няма! Има цедка, намираща се под горивната помпа в резервоара. Сваляш помпата, разглабяш, сваляш цедката и я измиваш. Тя е много фина и се затлачва. Но е чанч. Свалят се задните седалки и т.н. Не е за всеки работа, но е по-добре отколкото да купиш нова помпа, защото само цедка не се продава. Труда си го оценявам на до 100лв. и отнема около 1.5 часа спокойна сръткава работа
    Това е за Alfa 156 1.8TS 2001г.
    Можеш ли да постнеш снимки на процедурата - сваляне седалки, сваляне помпа и т.н?
    156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
    Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
      Можеш ли да постнеш снимки на процедурата - сваляне седалки, сваляне помпа и т.н?
      Уви - не. Нямам фотоапарат, а и вече го направих.

      Comment


      • #4
        Аз мога да опиша процедурата, а след някой друг ден мога и снимки да пусна защото ще я свалям пак.

        1. Махане задна седалка (разжижат се двата болта долу в краката на пасажерите) издърпва се на пред и се маха.
        2. Махане облегалка. Развиват се двата болта който иначе намиращи се под самата седалка. Вдигат се подглавниците на доре и след това самата облегалка на горе за да се освободи от закачалките.
        3. Махане на подовата настилка на багажника (развиват се двата болта в дъното на багажника).
        4. Махане на пластмасовия капак на подлакътника (избиват се четирите щипки от вътре на вън)
        5. Махане на металния капак на помпата (развиват се четирите болта на капака)
        6. Откачане буксата на захранването на помпата
        7. Откачане на маркуча на помпата (подлагаме парзал да попие бензина който ще изтече от маркуча)
        8. Развиване пластмасовия капак на помпата.
        9. Махане капака на помпата и гуменото уплътнение.
        10. Издърпване на помпата на горе.
        11. Цедката се намира от долната страна на помпата.
        12. Вадене на цедката
        13. Проминава от обратната страна с бензин и продухване с въздух (с вода не става)
        14. Монтиране всичко обратно

        Нужно е да се внимава с поплавъка на помпата, че е нежен!

        Те това е
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          колега запушена ли беше много цедката и след почистването усети ли някаква разлика в вървенето на колата
          Alfa Romeo 156 1.8 TS 98

          Comment


          • #6
            Ами общо взето - да. От там ми е дошъл и проблема - ниско налягане -> бедна смес -> detonacionno gorene и сега ще правя ремонт. Така, че не мога да ти кажа дали върви повече, но си направи обслужването за всеки случай за да не стигаш до моя хал

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Аз мога да опиша процедурата, а след някой друг ден мога и снимки да пусна защото ще я свалям пак.

              1. Махане задна седалка (разжижат се двата болта долу в краката на пасажерите) издърпва се на пред и се маха.
              2. Махане облегалка. Развиват се двата болта който иначе намиращи се под самата седалка. Вдигат се подглавниците на доре и след това самата облегалка на горе за да се освободи от закачалките.
              3. Махане на подовата настилка на багажника (развиват се двата болта в дъното на багажника).
              4. Махане на пластмасовия капак на подлакътника (избиват се четирите щипки от вътре на вън)
              5. Махане на металния капак на помпата (развиват се четирите болта на капака)
              6. Откачане буксата на захранването на помпата
              7. Откачане на маркуча на помпата (подлагаме парзал да попие бензина който ще изтече от маркуча)
              8. Развиване пластмасовия капак на помпата.
              9. Махане капака на помпата и гуменото уплътнение.
              10. Издърпване на помпата на горе.
              11. Цедката се намира от долната страна на помпата.
              12. Вадене на цедката
              13. Проминава от обратната страна с бензин и продухване с въздух (с вода не става)
              14. Монтиране всичко обратно

              Нужно е да се внимава с поплавъка на помпата, че е нежен!

              Те това е

              Така и така си разглобил всичко поне свърши нещо ценно - извади регулатора на бензина почисти го и му провери уплътненията Отнася се за всички които ще правят тая операция
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Така и така си разглобил всичко поне свърши нещо ценно - извади регулатора на бензина почисти го и му провери уплътненията Отнася се за всички които ще правят тая операция
                В неделя ще разглабям. Цедката я чистих миналото лято. Там е проблема ми със сутрешното палене и сега ще го реша веднъж за винаги.

                ЕДИТ: Не в цедката де А това с връшането на горивото в резервоара. Това трябва да оправя.
                Last edited by oem; d.m.y г., 00:06.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  По тая тема се замислих...
                  Дали тази цедка не е една от причините за стопените спаркове...
                  И за честото невървене във високите обороти...
                  156 2.0TS

                  Comment


                  • #10
                    На 200 стопени, може в 1, най много 2 и тя да е......
                    В останалите 90% от случайте са намесени пропуски преди дебитомера, недостатъчно смазване(поради различни причини), както и други причини касаещи немарливоста на драйвера или потдържащия колата......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                      По тая тема се замислих...
                      Дали тази цедка не е една от причините за стопените спаркове...
                      И за честото невървене във високите обороти...
                      По скоро е поради честото вървене във високите обороти.И мисълта,че всяка Алфа е спортна кола често те отвежда в бокса.
                      Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                      Comment


                      • #12
                        Доста ЖТД-та се карат здраво на обороти и не съм видял досега да са увяхнали. Да не говорим, че не са и стокови. Вярно, не е спарк, ама би следвало ефектът да е същия?
                        Last edited by sollider; d.m.y г., 21:46.
                        Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                        GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                        Comment


                        • #13
                          Спарка работи на доста по високи обороти ама все ще се намери някои да накендза някоя тема за TS като намеси JTD-то.
                          Last edited by BillyBoy`; d.m.y г., 21:37.
                          АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                          Comment


                          • #14
                            Стига си се ежил, само попитах
                            Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                            GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                            Comment


                            • #15
                              Нищо не си попитал пак си прегледаи това което си написал,защото това най-малкото е директен въпрос.
                              АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                              Comment

                              Working...
                              X